Sala- ja Ruuhijärven vesioikeudellisen yhteisön varsinainen kokous pidettiin 20.5.2023

• Tämä kutsu on lähetetty tiedossa oleville jäsenille sähköpostitse tai kirjeitse. Mikäli olet ilmoittautunut jäseneksi ja et ole saanut kutsua, voit ottaa yhteyttä palautelomakkeella.

Kokous pidettiin 20.5.2023 klo 14:00 alkaen Ruuhijärven Nuorisoseurantalolla, Korkeentie 792, 15580 Ruuhijärvi.

Varsinainen kokouskutsu toimitettiin jäsenille sähköpostilla niille ketkä ovat osoitteen antaneet ja kirjeitse niille keiltä ei ole saatu sähköpostiosoitetta. Jäseniä on tällähetkellä n. 130.

Jäseneksi voit myös edelleen liittyä tämän sivuston liittymis- ja palautelomakkeella.

Alapuolella on nähtävissä kokouksen tarkastettu pöytäkirja. Pöytäkirjan 2 sivua ovat erillisinä kuvina.